Στείλτε μας τα άρθρα σας στο info@troktico.com

Γράφει το Troktico
Με την έναρξη του νέου εκκλησιαστικού έτους , αρχή Ινδίκτου 1 Σεπτεμβρίου , ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος , προέβη σε δηλώσεις , οι οποίες ανατρέπουν πλήρως , το εκκλησιολογικό δόγμα της ορθοδοξίας .
Πρόφαση ποιούμενος την ενότητα των εκκλησιών , και αινιττόμενος το πνεύμα της Α΄ Οικουμενικής και το κανόνιο του Πάσχα , περί κοινού εορτασμού όλων των ορθοδόξων εκκλησιών , υποστήριξε ότι , με νέα Οικουμενική σύνοδο , μπορεί εκ νέου , να ορισθεί κοινός κανόνας εορτασμού του Πάσχα , πρός τούτο δέ , βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις , με τον επίσκοπο Ρώμης και τα άλλα πρεσβυγενή πατριαρχεία . Η πρόσφατη επίσκεψη του Ιεροσολύμων στον Ερντογάν , εξυπηρετεί αυτόν τον σχεδιασμό .
Επειδή οι Οικουμενικές σύνοδοι , συγκαλούνται πάντα από τον Αυτοκράτορα και λαμβάνουν χώρα , στην Μ. Ασία και Κωνσταντινούπολη - κατά τον τύπο του Μ. Κωνσταντίνου - ο οποίος υπήρξε , ειδωλολάτρης και Μέγας Αρχιερέας των ειδώλων , παρόλα αυτά συνεκάλεσε και επικύρωσε με νόμο την Α΄ Οικουμενική σύνοδο - αντίστοιχα ο Ντόναλτ Τράμπ - ώς προστάτης όλων των θρησκειών , θα συγκαλέσει στον ναό της Αγ. Σοφίας στην Κων/πολη , σύνοδο όλων των χριστιανών με θέμα – κοινό καθορισμό του Πάσχα – σύμφωνα με τις απαιτήσεις των καιρών . Σχετ. δηλώσεις του Ελπιδοφόρου περί Τράμπ και Μ. Κων/νου .
Οι εργασίες θα λάβουν χώρα εντός του μνημείου της Αγ. Σοφίας – προστατεύεται από την UNESCO– μετά το πέρας , στο γενόμενο συλλείτουργο , θα ψαλεί πολυχρονισμός στον Ερντογάν , όπως επί τών Σουλτάνων.
Σύμφωνα με τον 28ο κανόνα της 4 Οικουμενικής συνόδου της Χαλκηδόνας , ορίστηκαν τα πέντε (5) πρεσβυγενή πατριαρχεία και η χωρική τους αρμοδιότητα , οι 5 εκκλησίες είναι απολύτως ισόκυρες ,πρεσβείο προσφώνησης απεδόθη , όταν παρίσταντο ενώπιον του αυτοκράτορα πρεσβυτέρα Ρώμη - Νέα Ρώμη κτλ δια το έχειν σύγκλητο .
Το 1453 ο Μωάμεθ ο Β΄ο πορθητής , με μουσουλμανικό φιρμάνιο , απέδωσε προνόμια στον Κων/πόλεως , ως ηγέτη του μιλετίου των ορθοδόξων , με το περίφημο - Βεράτιο - και εξουσία επι των Ανατολικών θρόνων - Αλεξανδρείας - Ιεροσολύμων - Αντιοχείας .
Οι απόψεις του Βαρθολομαίου , ότι η εκκλησία αναπνέει με δύο πνεύμονες παλαιά και νέα Ρώμη , ερείδονται στο συγκεκριμένο φιρμάνιο , καθώς επίσης και η αποπομπή και ο εγκλεισμός , του πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου και η αντικατάσταση του , από τον σημερινό Θεόμισο επίσκοπο Ιεροσολύμων .
Καμμία απολύτως υπερόρια διαδικασία , δεν συνάδει με τον 28ο κανόνα της 4ης , εάν για οποιοδήποτε λόγο εκκλησιολογικό ή δογματικό , κάποιο πατριαρχείο διαγνώσει συγνωστή παρέκκλιση , με σύνοδο δική του, διακόπτει το μνημόσυνο και διαγράφει από τα δίπτυχα , τον κατά την άποψη του εκτραπέντα πατριάρχη .
Κατά την εικονομαχία και οι τρεις Ανατολικοί θρόνοι και ο Ρώμης , διέγραψαν από τα δίπτυχα τον Κων/πόλεως , για 120 περίπου έτη , μέχρι την 7η Οικουμενική το 787 .
Το 1054 έγινε παύση διαμνημόνευσης Ρώμης – Νέας Ρώμης , το 1965 ήρθησαν εκατέρωθεν οι πράξεις - άρση της ακοικωνησίας -εγγραφή στα δίπτυχα του Πάπα Παύλου από τον Αθηναγόρα , άρα όταν οι Ορθόδοξοι κοινωνούν , συν-κοινωνούν και με τον Πάπα , τα περί άρσης αναθεμάτων είναι θεολογικές πομφόλυγες , γιατί απλούστατα υπερορίως , καμία εκκλησία δεν κάνει εισπήδηση στην άλλη , μόνο διακοπή μνημοσύνου , εάν μνημονεύονται εκατέρωθεν στα δίπτυχα , είναι ορθόδοξες .
Όλοι οι επαΐοντες γνωρίζουν και γι΄ αυτό άλλωστε σιωπά το Αγ. Όρος , ότι για την απλότητα των ανεπιτήδευτων ορθοδόξων , της Ανατολικής αυτοκρατορίας συγκαταβαίνει ο Κύριος – χαρίζεται – στο ποίμνιο και έχουμε κατ΄ οικονομίαν μυστήρια Ι. Χρυσόστομος .
Η βιομηχανία αγιοκατάταξης του Βαρθολομαίου και η μεταφορά ανύπαρκτων αγίων λειψάνων , από την Δύση στην Ανατολή , συντελούν στην επίτευξη , του μέγιστου εγχειρήματος , του κοινού συλλείτουργου και της κοινής αγιοκατάξης όλων των «ενωτικών» Παπών και πατριαρχών Κων/πολεως , ως Ιεράρχες πάνω από τους τρείς μεγίστους φωστήρας της τρισηλίου θεότητος … γιατί σύμφωνα με τον Απ. Παύλο , πάνω και από τους ιερούς κανόνες , έκοψαν το κοινό νόμισμα της Αγάπης . δηλώσεις Βαρθολομαίου .
Τότε τα Παΐσιόπουλα και τα Πορφυρόπουλα της Ελλάδας , θα κλάψουν πικρά , αλλά θα πρέπει ν΄ ανεγείρουν ναούς προς τιμήν του Αθηναγόρα , σε διαφορετική περίπτωση , τι θα απολογηθούν στον Κύριο ; η σύνοδος του πατριαρχείου είχε πνεύμα Άγιο , όταν διεκήρυττε την αγιότητα του Παΐσίου και τώρα δεν έχει; Άρα κρίνουν Σύνοδο , θέτουν τον εαυτό τους υπέρ Συνόδου , συστήνουν οι ίδιοι Εκκλησία , το μέγιστο των αμαρτημάτων κατά τους Ιερούς κανόνες .
Συμπερασματικά , ή θα αποδεχθούν όλες τις αγιοκατατάξεις μετά το 1965 , ή θα κάνουν αποτείχιση , και ποιοι θα κάνουν αποτείχιση ; αυτοί που ανήγαγον σε δόγμα πίστης , τον πε-παρρησιασμένο γέροντα Παΐσιο , τον εγνωσμένης αγιότητος και εκ΄τών αοράτων , αλλά μέχρι εκεί – όχι τιμητική λατρεία σε ναούς .
Υ.Γ. Ο Μ. Κωνσταντίνος βαφτίστηκε ορθόδοξος , τρείς ημέρες πρό της τελευτής του , στην Ελενόπολη της Νικομήδειας .
Μιχαήλ εκ Θεσπρωτίας